Társasházkezelő

 
Főbb feladatok, munkák:
  • társasházak üzemeltetése a társasházi törvény, az Alapító Okirat, a szervezeti és működési szabályzat és a közgyűlési határozatok alapján
  • közgyűlések lebonyolítása, jegyzőkönyv vezetése, társasházi közgyűléseken való részvétel
  • kapcsolattartás szóban és írásban lakókkal, közműszolgáltatókkal, vállalkozókkal stb.

Elvárt kompetenciák:

 
  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • jó kommunikációs és probléma megoldó készség
  • precíz és önálló munkavégzés, csapatszellem
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség (erkölcsi bizonyítvány)

Előny:

  • OKJ szakirányú végzettség (társasházkezelő végzettség)
  • 2-3 éves szakmai tapasztalat
  • azonnali munkakezdés
 

    Jelentkezés az állásra:

     

    Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését a fényképes önéletrajzát az ikv@ikv.hu email címre vagy a 6722 Szeged, Dáni u. 14-16. címre várjuk.