Társasházkezelési Ügyintéző

Főbb feladatok:

  • társasházi közgyűlések szervezése, lebonyolítása, közgyűlési jegyzőkönyvek vezetése,
  • a jegyzőkönyvekben hozott határozatok végrehajtása, illetőleg intézkedés azok végrehajtásáról,
  • közös költség tervezése, közüzemi számlák kifizetésével összefüggő feladatok végrehajtása,
  • folyamatos kapcsolattartás a társasházak tulajdonosaival, kivitelezőkkel, hatóságokkal, szolgáltatókkal,

Elvárt kompetenciák:

  • középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • büntetlen előélet,
  • kiváló szervező, problémamegoldó, konfliktuskezelő képesség és kommunikációs készség.

Előny:

  • társasházkezelői szakképzettség,
  • többéves társasházkezelői tapasztalat.

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését a fényképes önéletrajzát az allas@ikv.hu email címre vagy a 6722 Szeged, Dáni u. 14-16. címre várjuk.

Jelentkezési határidő: 2021. június 18.